Un espai obert a la natura on viure la infantesa

A l’Escola Bressol Valldoreix respectem el ritme dels infants, basant-nos en els principis del mètode Lòczy: mostrar respecte per l'infant com a persona i adaptant-nos a les seves necessitats. Tenint cura en donar una atenció el més individualitzat possible, valorant la seva autonomia i possibilitant al nen a fer les seves pròpies conquestes. Nosaltres creiem que família i escola eduquen, i entenem l’escola com un espai obert on l’escola col·labora amb les famílies en la cura i educació dels seus fills i filles, en un marc de cooperació i participació.

“L’essencial és que l’infant descobreixi les coses per ell mateix. Tot el que obtingui a través de la seva pròpia experiència li proporcionarà un saber molt diferent d’aquell que aconsegueix quan se li donen les respostes.” Emmi Pikler

Per què portar el teu fill a la nostra Escola?

2 educadores per aula

Cada aula està al càrrec de dues educadores, una educadora tutora i una educadora auxiliar, gairebé durant tota la jornada.

Espai obert

L’escola està situada al bell mig de la serra de Collserola. Un gran jardí envolta l’escola, rodejat per la natura de l’entorn i allunyat de la via urbana.

Lliure de barreres arquitectòniques

L’edifici de l’escola està construït en una sola planta, lliure de barreres arquitectòniques i de fàcil accessibilitat, és un espai modern, ampli i lluminós.

Servei d'acollida

L’escola ofereix, a les famílies que ho necessitin, un servei d’acollida matinal de 8:00 hores a 9:00 hores. Servei atès pel personal de l'escola.

Benvolgudes famílies,

Finalment, ahir al migdia, el Departament d'Educació ens va fer arribar les instruccions per la gestió de la preinscripció i matrícula del nou curs 2020-2021.

Estem treballant per poder dur a terme la gestió amb les millors condicions possibles, ben aviat publicarem la forma i els terminis de com es duran a terme.

Mentrestant, us convidem a fer una passejada pel nostre web, on trobareu tota la informació sobre el nostre projecte educatiu, la nostra organització i el nostre funcionament.

Qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres per:

·        correu electrònic escolabressol@valldoreix.cat

WhatsApp  628 94 17 80

Un lloc on gaudir. Una escola on aprendre

Descobreix el nostre centre