Preinscripció/Matriculació Curs 2024-2025

Informació sobre la preinscripció i matriculació del curs 2024-2025

La nostra Escola, construïda en una sola planta, lliure de barreres arquitectòniques i de fàcil accessibilitat, és un espai ampli, modern i lluminós, al bell mig de la serra de Collserola, un enclavament privilegiat, rodejat de natura i allunyat de la via urbana.

Compta amb 6 aules, una sala de psicomotricitat i tallers, cuina pròpia on diàriament s’elaboren tots els menús adaptats a totes les necessitats, i un amplíssim jardí.

Cada grup d’infants té dues educadores durant gairebé tota la jornada.

CALENDARI

• Publicació oferta: 3 de maig de 2024.
  • Presentació de sol·licitud telemàtica: del 6 al 17 de maig de 2024 (ambdós inclosos).
  • Llistes provisionals 3 de juny de 2024.
  • Reclamacions: 4 al 6 de maig de 2024.
  • Sorteig: 7 de juny de 2024.
  • Llista admesos i llista d’espera (definitiva) 17 de juny de 2024.
  • Matrícula: 18 al 26 de juny de 2024 (ambdós inclosos). Presencial a l’escola de primera opció. Demanant cita prèvia. Les escoles envien un correu als admesos amb els passos a seguir.

PREINSCRIPCIÓ

La presentació de la sol·licitud de preinscripció via telemàtica es farà a través d’un enllaç que es publicarà al web de l'Escola Bressol de Valldoreix i al web de l'Ajuntament de Sant Cugat.

Tot degudament emplenat (en format preferiblement PDF o per fotografia de la sol·licitud).

També s’haurà d’adjuntar la següent documentació (format PDF a poder ser, perquè després hi ha problemes informàtics per descarregar els documents):

• DNI o NIE de la persona sol·licitant amb l’adreça actualitzada i en cas de no tenir-la s’ha de presentar el volant de convivència per les dues cares.
  • Llibre de Família complet des de la primera pàgina fins a l’última escrita o certificat de naixement.
  • Documents acreditatius de tot que s’al·legui en fer la sol·licitud.

Un cop enviada i revisada la sol·licitud de preinscripció a l’escola, rebreu un correu electrònic de confirmació.

Tota la informació amb relació al procés de preinscripció (sol·licitud de preinscripció telemàtica, dates, documentació a aportar, llistes de sol·licituds presentades, de sol·licituds baremades, d’admesos, matrícula, etc.) s’anirà publicant a mesura que es vagi actualitzant a la nostra web de l'Escola Bressol de Valldoreix i al web de l'Ajuntament de Sant Cugat.