Llistes amb el barem provisional

Adjuntem en aquesta publicació les llistes amb el barem provisional només de les famílies que heu escollit l'Escola Bressol Valldoreix com a primera opció.

Del 2 al 6 de juny podeu fer les reclamacions necessàries enviant un correu electrònic a la nostra escola bressol: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Haureu d'adjuntar la documentació que justifiqui la reclamació.

El 6 de juny a l'Ajuntament de Sant Cugat es farà el sorteig de desempat (consulteu amb l'Ajuntament de Sant Cugat per tenir més informació sobre el sorteig, ja que ho gestionen ells directament).

El 13 de juny es publicaran les llistes ordenades definitives.

A partir del 15 de juny fins al 22 de juny les famílies haureu de fer la matrícula presencial al centre (més endavant publicarem aquí al blog la manera de concertar aquesta visita).

Arxiu PDF Preinscrits 0-1

Arxiu PDF Preinscrits 1-2