Preinscripció Curs 2022-2023

Dilluns 9, comença el procediment de preincripció a les escoles bressol de Sant Cugat, que un any més, torna a ser totalment telemàtic.

El període per presentar les sol·licituds s’allargarà fins al 20 de maig. Cal emplenar la sol·licitud i aportar la documentació acreditativa que es sol·licita a través del següent enllaç: https://infantil.enginydigital.cat/preinscripcio/santcugat

Posteriorment, l’escola la validarà i rebreu un correu electrònic de confirmació.

Tota la informació en relació del procés de preinscripció (llistes de sol·licituds presentades, de sol·licituds baremades, d’admesos) es publiquen a la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Cugat.

L’Escola Bressol de Valldoreix

La nostra Escola, construïda en una sola planta, lliure de barreres arquitectòniques i de fàcil accessibilitat, és un espai ampli, modern i lluminós, al bell mig de la serra de Collserola, un enclavament privilegiat, rodejat de natura i allunyat de la via urbana.

Compta amb 6 aules, una sala de psicomotricitat i tallers, cuina pròpia on diàriament s’elaboren tots els menús adaptats a totes les necessitats, i un amplíssim jardí. Cada grup d’infants té una tutora i una educadora durant tota la jornada.

Per aquest període, disposem de les següents places:

VACANTS NEE*
Nascuts/des entre l’1/1/2022 i el 12/05/2022 (Lactants) 7 1
Nascuts/des entre l’1/1/2021 i el 31/12/2021 (Mitjans) 26 2
Nascuts/des entre l’1/1/2020 i el 31/12/2020 (Grans) 2 2
TOTAL 35 5

*Reserva de places per a infants amb necessitats educatives específiques