LA PSICOMOTRICITAT AL GRUP DE MITJANS

El moviment és font de vida, de plaer, de transformació per als infants, perquè bellugar-se provoca descobriment, contacte, connexió, escolta, construcció, assoliment, compartir, equivocar-se, en definitiva ..., aprenentatge!

L'espai de psicomotricitat esdevé un lloc on els infants tenen la possibilitat de viure el cos amb plaer, de conèixer i comprovar les seves capacitats i habilitats motrius, és un espai, on es reconeixen les seves conquestes, sentiments i emocions.

L'adult l'acompanyarà en aquest procés amb la mirada, la paraula, oferint en tot moment diferents propostes i materials adients al seu moment evolutiu, sempre respectant el ritme individual de cada infant, per tal que pugui avançar amb seguretat i per si mateix.