Prescripcions a l’Escola Bressol de Valldoreix curs 2023-2024

El període de preinscripció pel curs 2023-2024 començarà el 8 de maig de 2023 i finalitzarà al 19 de maig de 2023 i es farà telemàticament.

La nostra Escola, construïda en una sola planta, lliure de barreres arquitectòniques i de fàcil accessibilitat, és un espai ampli, modern i lluminós, al bell mig de la serra de Collserola, un enclavament privilegiat, rodejat de natura i allunyat de la via urbana.

Compta amb 6 aules, una sala de psicomotricitat i tallers, cuina pròpia on diàriament s’elaboren tots els menús adaptats a totes les necessitats, i un amplíssim jardí. Cada grup d’infants té dues educadores durant gairebé tota la jornada.

Per a la presentació de la sol·licitud de preinscripció via telemàtica, caldrà enviar un correu electrònic a l’Escola Bressol Valldoreix: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

En aquest correu s’haurà d’adjuntar l’imprès de sol·licitud degudament emplenat (en format PDF o per fotografia de la sol·licitud) i la documentació requerida.

Posteriorment, l’escola la validarà i rebreu un correu electrònic de confirmació.

Tota la informació amb relació al procés de preinscripció (sol·licitud de preinscripció telemàtica, dates, documentació a aportar, llistes de sol·licituds presentades, de sol·licituds baremades, d’admesos, matrícula, etc.) s’anirà publicant a mesura que es vagi actualitzant a la nostra web d’escola. I també a la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Cugat https://www.santcugat.cat/web/educacio-infantil-de-primer-a-cicle-a-les-escoles-bressol-municipals.

Troba'ns o escriu-nos

Informació