LA DESCOBERTA SENSORIAL

Aquest trimestre a les aules de mitjans hem treballat la descoberta sensorial a través dels peus.

Els infants petits poden percebre un munt de sensacions a nivell tàctil. Moltes sensacions contrastades com les tèrmiques i les textures seran les primeres que els infants arriben a sentir quan els seus peus estan en contacte amb una superfície que presenta diferents característiques. A més a més, quan els hi donem l’oportunitat de sentir i d’experimentar amb els peus, podran anar reconeixent i prendran consciència del seu esquema corporal (les parts del cos).

A poc a poc i gaudint d’unes sensacions molt especials, hem trepitjat confeti, pedres de riu, arròs i taps de suro.
Cada infant ha pogut experimentar, amb calma, la reacció que l’element produeix en la pell dels seus peus i sentir si és agradable o no, si fa pessigolles... molts d’ells han acabat la sessió fent servir les mans.

CALENDARI PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULES CURS 2019-2020

DATAPROCEDIMENTLLOC