L’escola bressol col·labora amb les famílies en la cura i l’educació dels seus fills i filles en un marc de cooperació i participació.

D’aquesta manera, famílies i educadores es poden implicar en un projecte comú de centre, que tingui en compte el coneixement tècnic i l’experiència dels professionals, com també saber de les famílies en relació amb els seus fills i filles.

Per afavorir una fluida relació entre família i educadores, s’estableixen diversos circuits comunicatius individuals i col·lectius, com les llibretes, els diaris de classe, les entrevistes personals, les reunions d’aula, i sobretot la comunicació diària de les famílies amb les educadores.

L’escola té diferents canals de relació per tal de garantir el diàleg i la col·laboració entre les famílies i les educadores respecte a l’educació dels infants. Aquests canals van des del contacte diari en el moment de portar i recollir els infants fins a l’assistència a reunions i entrevistes individuals i el Consell Escolar del centre.

El Consell Escolar del centre està format per:

• La directora del centre.
  • Un representant de l’E.M.D.
  • Dos representants del personal educador.
  • Dos representants de pares i mares de l’escola.

El nomenament dels representants del sector dels pares i mares dels infants és per dos anys.

També hi ha una AFA que col·labora estretament amb l’escola, organitzant activitats i festes pels infants i les famílies, fent d'interlocutors entre pares, mares i l’escola així com informant les famílies de tot el que fan els petits.

L’AMPA també organitza activitats extraescolars al llarg del curs escolar i Casals d’Estiu.

Arxiu PDF Tríptic informatiu AFA

Troba'ns o escriu-nos