L’ESCOLA A CASA - STOP COVID19 -

Som conscients de la difícil situació que suposa per a les famílies el tancament de les escoles, direcció, conjuntament amb tot l'equip educatiu, hem pensat en com podríem col·laborar, per alleugerir aquests dies de reclusió ocasionats per aquesta crisi.

Des de l'Escola Bressol us volem fer arribar un seguit de recursos educatius per poder fer conjuntament en família, i que serveixin per distreure els nens i fer més entretinguts aquests dies. Hi haurà una mica de tot: recursos audiovisuals, activitats plàstiques, jocs ...

Tot l'equip de l'Escola Bressol, ha col·laborat en l’elaboració i recopilació d’aquests recursos i materials, on hi hem posat tota la il·lusió del món, per poder, encara que de forma virtual, apropar-nos a vosaltres, i recordar als nostres petits i a les famílies, que encara que estem allunyats, no us oblidem.

Setmanalment, i mentre duri el tancament de les escoles, us anirem enviant recursos i materials.

Una forta abraçada de part de tot l’equip de l’Escola Bressol Valldoreix!